Peiling Participatiebeleid Weekmarkt Waspik
Van "Samen aan de slag met nieuw participatiebeleid!"
Ga naar het project
We werken aan nieuw participatiebeleid. Daarmee leggen we vast hoe inwoners, organisaties en ondernemers betrokken worden bij plannen, beleid en besluiten van de gemeente. En hoe we initiatieven van inwoners passend ondersteunen.
Daarnaast komt er een juridisch bindende participatieverordening. Zo weet iedereen waar hij aan toe is en wat je van de gemeente kunt verwachten.
Dit beleid maken we niet alleen. Tijdens de weekmarkt staan we klaar om te vragen wat jij belangrijk vindt.
Jouw ideeën en ervaringen nemen we mee bij het opstellen van het nieuwe participatiebeleid. Zo maken we het samen beter.

