Ondertekening Intentieverklaring Regenbooggemeente
Van "Waalwijk Regenbooggemeente"
Ga naar het project
Op 16 mei ondertekent de gemeente Waalwijk de intentieverklaring Regenbooggemeente. Je bent van harte uitgenodigd voor dit feestelijke moment!
We willen ervoor zorgen dat onze gemeente een fijne plek is voor iedereen. Maar dit kunnen we niet alleen. We hebben jou als partner hard nodig. Daarom nodigen we je graag uit om met elkaar kennis te maken en te horen hoe we elkaar kunnen versterken.
Programma
09.00 – 09.30 uur: Inloop
09.30 – 10.30 uur: Welkomstwoord, presentatie en ondertekening intentieverklaring
10.30 – 11.30 uur: Napraten onder het genot van koffie of thee en gebak
Waar?
Raadzaal, stadhuis gemeente Waalwijk
Taxandriaweg 6, Waalwijk
Laat je ons weten of je erbij bent? Komt er iemand anders namens jou, jouw organisatie of neem je iemand mee? Dat kan. Laat het ons vóór 13 mei weten via onderstaande aanmeldknop.

