Ga naar de hoofdinhoud

Vervolg Regenbooggemeente: ga met ons in gesprek!

Van "Waalwijk Regenbooggemeente"

Ga naar het project

De afgelopen weken hebben een heleboel inwoners de vragenlijst ingevuld. Bedankt allemaal! Meerdere mensen gaven aan dat ze verder wilden praten. Daarom organiseren we nu verschillende inloopmomenten. Hier kan je individueel of in een groep met ons in gesprek. 

De inloopmomenten op het stadhuisvinden plaats op:

  • donderdagmiddag 17 april tussen 12.30 en 17.30 uur
  • maandagmiddag 28 april tussen 13.00 en 16.30 uur
  • donderdagochtend 1 mei tussen 08.30 en 12.00 uur

Ook is er een inloopavond op 28 april tussen 18.00 en 21.00 uur bij BaLaDe.

Heb jij in de vragenlijst aangegeven dat je met ons in gesprek wil? Of heb je de vragenlijst niet ingevuld maar wil je toch iets met ons delen? Meld je dan aan via de knop hieronder. 

Datum activiteit: april 28ste, 2025 van 16:00 tot 19:00.

Geregistreerden

3 geregistreerden

Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri
Activiteit datum en tijd

Deel deze activiteit