Vervolg Regenbooggemeente: ga met ons in gesprek!
Van "Waalwijk Regenbooggemeente"
Ga naar het project
De afgelopen weken hebben een heleboel inwoners de vragenlijst ingevuld. Bedankt allemaal! Meerdere mensen gaven aan dat ze verder wilden praten. Daarom organiseren we nu verschillende inloopmomenten. Hier kan je individueel of in een groep met ons in gesprek.
De inloopmomenten op het stadhuisvinden plaats op:
- donderdagmiddag 17 april tussen 12.30 en 17.30 uur
- maandagmiddag 28 april tussen 13.00 en 16.30 uur
- donderdagochtend 1 mei tussen 08.30 en 12.00 uur
Ook is er een inloopavond op 28 april tussen 18.00 en 21.00 uur bij BaLaDe.
Heb jij in de vragenlijst aangegeven dat je met ons in gesprek wil? Of heb je de vragenlijst niet ingevuld maar wil je toch iets met ons delen? Meld je dan aan via de knop hieronder.

