Keuze 2 speeltuin Willem de Zwijgerstraat
Van "Willem de Zwijgerstraat"
Ga naar het project

Keuze 2
Reacties(5)
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Richard Van Oosterhout
Geplaatst door:Richard Van Oosterhout
1 maand geleden
Als extra mag er ook wel een bankje staan. waar je rustig kan zitten.
Profiel van Peter Roos
Geplaatst door:Peter Roos
3 weken geleden
@Richard Van Oosterhout ivm overlast is het fijn dat er geen bank komt.
Profiel van Marielle Kampert
Geplaatst door:Marielle Kampert
1 maand geleden
Wat fijn dat hier een leuke speeltuin komt. Deze is volgens dochter de beste. 🎉👌
Profiel van User 652291
Geplaatst door:User 652291
1 maand geleden
Wat gaat dat er gezellig uitzien
Profiel van Manon Netten -Koenen
Geplaatst door:Manon Netten -Koenen
1 maand geleden
Dit is super! Ook nog toegangelijk voor de wat kleinere kinderen. Die andere wat minder, hopelijk word dit hem! 🤞🏼
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Voorgesteld
Tags
Natuur en biodiversiteit
Cultuur, sport en evenementen
Wonen
Openbare ruimtes en gebouwen
Overige
