Ga naar de hoofdinhoud

Keuze 2 speeltuin Willem de Zwijgerstraat

Van "Willem de Zwijgerstraat"

Ga naar het project

Keuze 2

Reacties(5)

Meest recente reacties zijn geladen.
Als extra mag er ook wel een bankje staan. waar je rustig kan zitten.
  • 1 like
Profiel van Peter Roos
Geplaatst door:Peter Roos
3 weken geleden
@Richard Van Oosterhout ivm overlast is het fijn dat er geen bank komt.
    Profiel van Marielle Kampert
    Geplaatst door:Marielle Kampert
    1 maand geleden
    Wat fijn dat hier een leuke speeltuin komt. Deze is volgens dochter de beste. 🎉👌
      Profiel van User 652291
      Geplaatst door:User 652291
      1 maand geleden
      Wat gaat dat er gezellig uitzien
        Dit is super! Ook nog toegangelijk voor de wat kleinere kinderen. Die andere wat minder, hopelijk word dit hem! 🤞🏼

          Delen

          Geplaatst door

          Huidige status

          Voorgesteld

          Tags

          Natuur en biodiversiteit
          Cultuur, sport en evenementen
          Wonen
          Openbare ruimtes en gebouwen
          Overige